چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 15 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۰:۴۱:۵۰

رشد 29 درصدی؛
160 عملیات چاه پیمایی و تکمیل چاه در چهار ماه نخست سال

باشگاه خبری فراساحل: رئیس اداره چاه پیمایی و تکمیل چاه مدیریت خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران گفت: متخصصان این واحد در چهار ماه نخست امسال موفق به انجام  160 عملیات چاه پیمایی و تکمیل چاه‌های نفت و گاز شدند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، رامتین طهماسبی پور در توضیح بیشتر در این باره افزود: تحقق این تعداد عملیات در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد 29 درصدی نشان می‌دهد. وی اظهار کرد: تکمیل دو حلقه چاه در فاز 14 و تعمیر یک حلقه چاه در فاز 17 طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی از جمله فعالیت‌های این بخش در این مدت است.

طهماسبی پور ساخت پک اف برای تکمیل فاز 17، ساخت نشت بند گردن آویز، خرید دستگاه فشار سنج قپانی، بازسازی کامیون چاه پیمایی و تغییر کاربری اسکید نمودارگیری به چاه پیمایی را با توجه به توسعه ناوگان و خدمات دهی به چاه‌های در حال بهره برداری خاصه در میادین مشترک از اقدامات صورت گرفته در مدت پیش گفته عنوان کرد. رئیس اداره چاه پیمایی و تکمیل چاه مدیریت خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران انجام عملیات مانده یابی یک حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی، تعمیر پک آف‌های فاز 14 پارس جنوبی بدون حضور دکل و برنامه ریزی برای خرید شماری از تجهیزات مربوط به عملیات چاه پیمایی نظیر دستگاه ثبت دما و فشار الکترونیک را بخش دیگری از فعالیت‌های انجام شده از ابتدای فروردین تا پایان تیرماه از سوی این اداره امسال برشمرد.



  کد خبر : 4228
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :